lördag, oktober 20

Sverigedemokrater


Sverige Demokraterna visar äntligen sin sanna natur. I deras kommunpolitiska program vill SD bland annat * förbjuda all hemspråksundervisning. Endast svenska ska få talas i skolan. Moskébyggen och kommunal information på andra språk än svenska förbjuds.

* Kommunerna ska "belysa" det etniskt blandade samhällets "konsekvenser för kommunens ekonomi, verksamhet och trygghet.

* Privatpersoner som köper tomter av kommunen ska ges rabatt - om de lovar att bygga sitt hus i svensk och lokal "traditionell stil".


- Det börjar med små ändringar, sedan är vi där SIEG HEIL! Är det ett jävla Nazityskland du vill ha! För det måste ju vara idealsamhället. Bra med arbeten, bra barn/äldre omsorg och framförallt ariskt.

Det gör mig så förbannad att SD i dagsläget ligger på ett väljarstöd på 3,6%
Folk är ju så förbaskat naiva! - "De är inte alls något rasistparti. De ska ju ge oss bättre välfärd och mer jobb och skydda oss från de hemska muslimerna". Tydligen är det värt att offra Sveriges underbara mångkulturellhet för att uppnå dessa mål.

Och du din tjocka Sverigedemokrat kan ju drömma om att nånsin kunna äta en pizza eller kebab igen. För vilken svensk är modig nog att starta egen pizzeria egentligen? Där man får räkna med 15timmars arbetstid dygnet runt!

DN

5 kommentarer:

Erik sa...

Om du jämställer SD med Hitler så är det DU som borde tvångsplaceras vid en skolbänk.

Maddin sa...

Hej din pajas.

Att jämföra SD med Hitler är inte alls inkorrekt.

Vi kanske inte snackar om massutrotning, men att driva ett parti genom att peka ut en eller flera folkgrupper tycker jag är tillräckligt likartat. "Fy fy för muslimerna de bara ställer till med en massa oreda, sånna kan vi ju inte ha här". Det tycker jag låter som ett ganska tråkigt sätt att driva ett parti på. Varför inte ta vara på det mångkulturella?

Gordon sa...

Det roligaste med SD är att dom inte tycks ha någon riktigt partiprogram, några medelåldersmän i dressmankostymer (är jag fördomsfull?) som sitter och klappar varandra på axlarna och säger saker osm "bättre vård till familjen och de äldre!" "mer svensk kultur!" jasså, hur ska ni göra det? "ja, hmm vi korsar den bron när vi kommer till den"

Kristoffer Viita sa...

SD är välkomna hem till mig där jag ska bjuda på öm kärlek. Jag lovar att suga all deras kukar. Ååh suga. SD-kuk, hur tror ni den smakar? Som väldigt gammalt godis tror jag.

Maddin sa...

Gordy: Du är inte alls fördomsfull, visst är det så :) och skånsk dialekt *dessvärre*

Viita: Jag har inte satt man in i det där med att suga kuk, men jag skulle kunna tänka mig att det smakar polka och gammal mustasch.