söndag, juli 22

Respons Transformers


Jag älskar när folk kommenterar. Då vet jag ju att folk läser det jag skriver. Det är alltid kul att få beröm, men det är inte heller helt fel att få lite kritik till å från. Då måste jag trotsallt ta och tänka över det jag skrivit och försöka att försvara min text så bäst jag kan.

Idag fick jag ett kritiskt meddelande i min Transformers artikel, från en anonym person *förstås*
De svidande orden lät såhär: "Det är uppenbart att du inte är ett inbitet TF-fan."

Aj vad ont det gjorde.
Jag tänkte över meddelandet lite och den enda tolkningen jag kan göra är att inbitna Transformers-fans måste ha en usel filmsmak. I så fall är jag glad om jag slipper den stämpeln :)


Jag är inget TF-fan och har inte hävdat det heller. Jag skrev att jag älskade serien som liten och hade ett par leksaker. Men det gör mig knappast till ett "inbitet TF-fan". Vilket vår finurlige läsare så väl uppmärksammat.

2 kommentarer:

DriTiz sa...

Nästan att man skäms över att gilla Transformers (animerade naturligtvis) när det visar sig att filmen är så uppskatad av fansen... Jag är ju inte särskillt fäst vid filmen så jag är nog inge vidare fan tydligen.

Maddin sa...

Du sade det Dritiz. Samma sak gäller nog mycket man uppskattar som sedan blir riktig smörja till långfilm. Tex. Resident Evil, som man bara älskar som spel, men avskyr som film.